were1Ek tjorrel met Nagwolwe en Vampires vir jare .. dalk het ek iets om te vertel dalk nie, dalk bestaan dit dalk nie!

Jena Bouvier – Dagloper is ‘n tweede verhaal wat ek hier op my blog plaas of te wel waarmee ek speel, ou uitgetrapte stories veral na Vampire Diaries en die Twilight sage … kom ons speel verder!

*********

Om ‘n verhaal na 2 jaar te vervat en te kyk of jy die lesertal kan terug wen moet ek gedwonge die verhaal tot op hede opsom en die “Who is Who in What Zoo” herhaal

Jean Smit , ‘n Damphir of the wel ‘n Dagloper Vampier doen sy internskap as wynmaker by oom Hendrik du Preez en sy vrou Tannie Bella op hulle wynplaas Zanderin in die Elgin vallei.

Jean het ‘n swak plekkie vir Ansie hulle voskop dogter wat meer van die Nagwolf weet as wat sy te kenne gee. ‘n Nagwolf teister die kontrei al geruime tyd, niemand is gewillig om ‘n opinie te gee of te erken dat hulle bang vir die wolf is nie.

Ansie het iets wat die Wolf trek, is dit haar broer Anton wat dood is toe hy die Wolf gaan soek het of is dit iets anders.

Andries, die voorman op die plaas het nare ondervindings met die Wolf, Ouma of te wel Hermien weet van Anton en die Wolf, wat weet sy?

Jan Nienaber en sy swaer Wynand en oom Hendrik is haaks oor die Wolf, wie is klein Jan, die beste pal van Anton. Wie is Andre?

Die Wolf steel ‘n kind, Jean kry die kind terug .. hy soek die Wolf …

In Bordoux is daar Aimèe Betrand, ‘n Damphir wat amper 21 is, sy weet dit nog nie maar tante Gabriël is aangesê om haar te vertel.

Twee famielie in ‘n vete, twee Damphirs, ‘n Nagwolf, ‘n voskop nooi .. is dit ‘n riller of ‘n roman ..is dit ‘n storie?

Besluit self

Word Vervolg ……

