Ek voel amper soos die ou wat in die kerk in stap en sê:” Forgive me Father for I have sinned, it’s been two months since my last confession”

Ons is nou sak en pak in Knysna en kan onsself al amper as “inwoners” ag. Daar het so baie die afgelope twee en ‘n halwe maand gebeur dat ek seer sekerlik nie als in een blog sal kan vertel nie. Daar was baie soet, hier en daar ‘n suur maar veral ‘n groot hartseer wat die familie Vuil getref het.

El se broer Louis is in die week wat ons besig was om te trek oorlede. (Lees hieren hier) Ek sou graag my “confession” blog aan hom wou wy maar het besluit om my “outlaw” moeder te raadpleeg, wat oor so twee dae hier kom kuier, en ‘n “Ter Nagedagtenis” blog net aan hom te wy. Hy is, was en sal altyd my swaerie bly, Louis met die groot hart en die vriendelike glimlag.

***

El het toe soos gesê haar 50ste verjaardag hier kom vier. Die ete, die drankies saam met nuwe werk kollegas, was net wat die dokter bestel het en het sy die Saterdag oggend gevoel soos iemand wat 50 plus 1 dag oud is.

Die trek middel  Junie was natuurlik nie sonder voorval nie en het dit met die tweede “pak” dag gereën en ook met die “afpak” dag hier in Knysna. Die kompleks waar ons intrek laat nie swaer voertuie toe nie en moes ons ‘n “shuttle” gebruik om die meubels van buite die kompleks tot by die huis te vervoer. Als sonder ernstige toeval behalwe … die Pianola. Die pragstuk weeg maklik ‘n ton en dateer uit die laat 18de eeu. Vir die wat nie weet wat ‘n Pianola is nie het heelwaarskynlik nog nooit Cowboy flieks gekyk nie. Dis die klaviere wat via ‘n papier rol self kan speel. Die klavier is in ‘n staal raam geset om die swaer “kontrapsie” te kan huisves.

Die werkers was 8 en dit het al 8 gevat om in ‘n misreen die outjie te dra en te maak staan en glo my vry daar waar hy staan daar staan hy. El moes lank voor die ouheid die huis binne kom besluit waar hy vir die volgende jaar gaan staan want skuif na ‘n ander rusplek bestaan net nie. Die meneer staan en die manne gesels in vreemde tale maar lag lekker toe sy sê hy moet dalk in ‘n ander vertrek geskuif word en kies die hasepad.

Dankie tog vir plaas Nig en Neef wat die naweek kom help het met die rondskuif want soos ek vir my baba kroegman sê toe hy so twee naweke terug kom kyk waar sy ouers nou plak, ek het verseker die grootste trek partner gehad en het plaas Nig en Neef die spiere gebring om ons goedjies reg te skuif. Gewoonlik was een of twee van die 3 manne darem hier om te help dra en skuif maar hierdie keer moes die twee oues van dae dit alleen doen.

Ons was net mooi uitgepak en reggeskuif toe breek die Knyna Oesterfees aan. Dit is ‘n storie op sy eie.

Groetnis

B

