Ek het ‘n ruk gelede ‘n blog op LitNet geskryf met die tema “Was dit blote toeval?”

Die blog het gegaan oor ‘n telefoon oproep wat ek gekry het van ‘n dame wat ‘n ander “M” wou bel en my knoppie verkeerdelik gedruk het. Die dame was in my visier om aan te stel in die maatskappy waar ek huidig werk. Sy het my aanbod van die hand gewys en met ons laaste koppie tee die opmerking gemaak; “M there is a reason why we met, we don’t know it yet but all will be revealed in time”

Ons het sommer oor ditjies en datjies gesels en was dit vir haar ‘n verrassing dat ek binne my huidige maatskappy van pos verander het. Die gesprek het ontwikkel tot ‘n voorstel vir ‘n verandering in my loopbaan. My vraag was of die oproep wat ek ontvang het blote toeval was.

Die wêreld is klein en het ek via, via by ‘n spesifieke maatskappy uitgekom wat naarstigtelik na iemand met my “looks” soek 😉 Die pos is al drie jaar oop en het hulle tot op datum nie iemand gekry wat so sexy soos ek is nie.

Hulle aanbod op my tafel is seker ook blote toeval soos die oproep.

Volgende week sien ek die opperste en dan gaan ons die finale fine tuning doen. As als uitwerk gaan ek die aanbod aanvaar, dis ook seker blote toeval. Die aanbod is beter as my huidige pos, ook seker blote toeval.

Daar is niks in die lewe soos “Blote Toeval” nie.

My lewe is en word vooraf beplan.

B

