Hewige smeulende debatte ontstaan tussen Atheiste, Agnotiste en gelowiges. Dis belangrik dat ‘n mens die onderskeid moet verstaan tussen ‘n Atheis en Agnostiese denke. ‘n Atheis glo glad nie in enige vorm van opper wese of enige vorm van god nie. Agnotiste glo nie noodwendig dat die huidige geskiedenis rakende gelowe en wetenskap met mekaar versoen kan word nie maar ontken ook nie die bestaan van ‘n God in ‘n onbekende vorm nie.

As mens na die definisies kyk is die onderskeid duidelik te sien en moet ons nie die aanval op Christelike gelowe deur Atheiste of Agnostiese denkers as persoonlik beskou nie. Die persoonlike aanvalle van geen breins, dom, oningelig en onnosel is maar net ‘n skans deur Atheiste om aan gelowiges te toon dat hulle geloof nie noodwendig sin maak nie.

Persoonlik dink ek dit is ongelowig frustrerend vir Atheiste dat hulle geen impak op die geloofs siening van gelowiges maak nie. Hulle het in werklikheid geen konkrete bewyse anders as ‘n paar “gelese” mense se boeke op wie hulle kan terugval nie. Hulle enigste“wapen” tot selfbeskikking is die “domheid” van Christene.

Deur die eeue heen het die mens hom male sonder tal tot Gode gewend om aan hulle te toon hoe hulle, hulle lewe moet leef. Gode is aanbid so lank as wat die mens se geskiedenis kan onthou. Die Grieke, die Egiptenare, die Chinese, Japanese die Romeine het almal aan iets of iemand geglo wat hulle aanbid het.

Die onlangse blog van Johan waar hy Christelike geloof en die oorvertelde geskiedenis met die van Horos en Mithras vergelyk, die blog van Kelkiewyn waar na sy die Godin Inanna verwys en nog verskeie ander blogs rakende Gode en Godinne vertel almal ‘n storie van die een of ander geloof wat nie noodwendig water hou teen die tye nie. (Die Blogs is almal op LitNet HIER.)

Al wat die al Blogs nie kon doen nie was om aan te toon dat daar heelwaarskynlik ‘n tyd was toe niemand in een of ander “Deity” geglo het nie. ‘n Baie interesante web blad wat die Gelowe van die wêreld aan toon is HIER  te kry. Die datum stempel is onbelangrik.

As ‘n Christen glo ek in God en die verhaal wat vir my aanvaarbaar is. Ek persoonlik kan met geen gesag sê dat of die Moslems, die Hindos of die tradisionele ChInEse verkeerd is nie, en verkies ek om te Glo wat aan my geleer en vertel is. As dit beteken ADIT ek het geen breinselle of is totaal oningelig of kan nie lees nie, dan is dit goed so.

Ek dink nie dit is nodig vir ongeveer 85% van die wêreld bevolking om aan 2,1% Atheiste en 12% Agnotiste te verduidelik hoekom en waarom nie. Sonder om te verduidelik is ek bereid om my geloof naby aan my boesem te hou en half in my mou te lag vir die sticker “stupid”wat om my nek gehang word deur net nog ‘n eensame siel wat nie regtig enige ander redenasie as “stupid” kan gebruik om aan my te vertel dat gelowe deur die eeue nie die mensdom se redding was nie.

Die wêreld is gelowig, die wêreld glo in een of ander vorm van “God” of “Godin” maak vrede daarmee. Ek is gelukkig een van die 85% onnosel mense wat net een brein sel het waarmee ek funksioneer.

‘n Geseënde paasfees vir almal.

Sela

