Sowat ‘n maand gelede het my ander helfte besluit dat ek mag gaan boer.

Uiteindelik-ons-gaan-boer

Soos dit maar in die Familie Vuil gaan is die woorde “jy mag maar gaan boer” nie noodwendig ‘n gegewe van kom ons pak en kom ons gaan boer nie.

Tiepies binne in ons familie raamwerk is daar 100’e gesprekke gevoer, planne gemaak en besprekings gehou oor hoe in die lewe kry mens op ‘n lappie aarde ‘n inkomste gelyk aan wat ek nou verdien. Nie dat die grootste Vuil miljoene per maand maak nie maar tog.

Wat die die “potensiële boer” nog meer verdag maak is die feit dat hy vir so lank as wat ons as familie kan onthou eintlik, soos in haatsprake genoem, ‘n polis smous is. Ja,ja daar is polis smouse en polis smouse. Dit blote feit dat die “boer” in ‘n bietjie ander liga as die standaard “polis smouse” speel, maak dit nog steeds nie van hom ‘n boer nie.

Tipies in my arbeidsplek en die ou swottingtjies wat ek deurgewerk het is ek ‘n totale annalis en het ek meer somme gemaak en wetgewings deurgelees as wat enige mens aan kan droom om die “boerdery” te beplan. Die kort en lank van die oplees, navors en droom is dat as ek en die sexy een wil gaan boer gaan ons verseker ons getatte gaan sien kort voor lank. Water wette, belastings en als wat die ou goevermentjie nog kan uitdink, kan dalk net die kaarthuise laat tuimel.

Dis eintlik skrikwekkend dat jy ‘n “liksens” moet hê om op jou eie grondjie ‘n boorgat te boor vir water. Laat ek nou eerlik wees ek het nie geweet dat ALLE ondergrondse water aan die regering en stadsraad behoort nie, veral nie die water bo in die berge nie. MAAR

Ek het vanoggend met Sjef seun gesels en ons het ‘n plan, amper soos daai een van “boer maak ‘n plan”.  Ons, dis nou ek en die sexy een, gaan môre na Plaas Nig en Neef toe. Ek gaan my plan met Plaas Nig en Neef bespreek en die eerste spit op ons toekomstige plasie spit. Al is dit net om ‘n klip teen ‘n ander klip vas te gooi of ‘n tak af te breek om dit onder ‘n ander boom neer te gooi. Die naweek begin ek die eerste stap van die twee planne in werking stel.

Plan 1 – Boer

                – Ek gaan ‘n klip gooi

Plan 2 – Maak “Ietz Nietz” oop

                – Ek gaan na persele soek

Oh, julle weet nie van “Ietz Nietz” nie, sorry. My gade het meer kuns en skeppings vermoë in haar pinkie as ek en al die seuns saam. Sy het toe ons nog jonk en mooi was, ons is nou nog net mooi, ‘n dames boetiek gehad en ook twee klere “labels” deur die land bemark.

Haar hartsbegeerte is om weer die “retail” mark te betree en hierdie keer met “Ietz Nietz”, “Ietz Nietz” is presies wat dit sê, dit gaan “Ietz Nietz” wees.

As ek meer vertel dan is die nie “Ietz Nietz” nie, is dit?

Hopelik sit ek Maandag ‘n fototjie op van die plekkie waar die klip wat ek gegooi het, geland het. Maandag is die eerste klip gegooi en die eerste perseel beloer.

Dankie tog ons gaan die naweek begin Boer!

